2015. augusztus 9., vasárnap

Gyakorolj és jótékonykodj!

Vigyázat!
Függőséget okoz.

Először nem hittem a szememnek, amikor felmentem a www.freerice.com oldalra.

Az OK, hogy ezzel a szókincsfejlesztő játékkal hosszú perceket töltöttem el, próbálgatva az oldal kapacitását meg a saját ügyességemet, de képzeld el, azzal, hogy csupa jó válaszokat adtam, jótékonykodtam is.

2007 óta létezik az oldal ezzel a különleges szisztémával. Szponzoraik anyagi támogatásának köszönhetően a játékosok minden egyes helyes megoldással rizst adományoznak a rászorulóknak. És nehogy azt hidd, hogy unalmas, semmire nem jó játékról van szó.

A Freerice szókincs- és nyelvtani készségfejlesztő játékai rengeteg szinten látják el tartalmas szórakozással az olvasót. Nem is ragozom tovább, próbáld ki.
Adakozz, miközben szórakozol!

Látogasd meg a Facebook oldalunkat is!

További gyakorlási lehetőség: 

Vége! Vége?
Hogyan angolozz minden este dögunalom nélkül
Még több feladat dögunalom nélkül
Megint 5 pofon egyszerű feladat Neked

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése